Shopped: Forever21 + Pull&Bear + M.A.C. Amsterdam

Afgelopen dinsdag treinde ik vanaf Leeuwarden naar Amsterdam met mijn zusje om te shoppen. Ik wilde de winkels Forever21 en Pull&Bear natuurlijk wel eens in het echt bewonderen! Bij deze prachtige winkels (beide gevestigd aan het Rokin/Kalverstraat) kon ik niet weggaan met lege handen. Ik laat je in deze Shopped zien wat ik heb gekocht! 

F21-

Een foto in de Forever21! Het is een onwijs grote winkel met een grote begane grond en nog twee verdiepingen. Het is er meestal heel erg druk (vooral in het weekend) maar op de dinsdag dat mijn zusje en ik gingen was het wel te doen in de winkel. Natuurlijk was het nu ook drukker omdat het vakantie is. 😉 Normaal zou ik je aanraden om door de week een bezoekje te brengen aan de F21.

pyjamaf21

F21 (1)  F21 (3)

Pyjama Forever21 – 12,90

Eerst een pyjama! Ik zag veel pyjama’s hangen, maar veel korte pyjamabroekjes hadden geen hele fijne zachte stof. Tot ik deze vond, die best fijn is om in te slapen. Het bijpassende shirt is ook heerlijk zacht. De tekst ”Shhh! I need my beauty sleep” vind ik grappig, tijdens een dutje tussen de middag kan zo’n shirt dus ook prima aan. Gewoon even een beautyslaapje doen. Het broekje is trouwens lila en er staan panda-achtige slaapmaskers op en teksten zoals ”sweetest dreams” etc. Cute.

f21collage1

F21 (6)

T-shirt Forever21 – 12,45

Ik had het al over zo’n zacht stofje, dit shirt heeft dat ook – en het is geen eens een pyjama! Vandaar dat ik dit shirt meenam, en omdat de tekst er op ”Think Happy Thoughts” heel leuk is. De tekst en het logo van Tinkerbell zijn afkomstig van Disney trouwens.

F21 (4)

Bikinitop Forever21 – 10,45

Waaaw. Toen ik deze bikinitop zag was ik meteen een beetje verliefd. Ananassen in alle kleuren all over the place! Die moest ik natuurlijk wel meenemen. Het bijpassende broekje vond ik niet zo geweldig, die nam ik niet mee. Bij deze bandeautop doe ik gewoon een normaal zwart bikinibroekje als ik deze zomer in de zee ga zwemmen. Wat ook handig is aan dit topje is dat er een extra bandje bij zit, die kun je aan het topje vastmaken. Het bandje zit dan om je nek heen, zodat je tijdens het zwemmen niet bang hoeft te zijn dat je top afzakt (haha). Oh ja, en de binnenkant is neongeel, leuk detail.

forever21collage2 PB1

Spijkerblouse Pull&Bear – 25,99

Naast de F21 zit de Pull&Bear, ook een onwijs grote en mooie winkel maar wel minder groot dat de immens grote Forever 21. Anyway, ik nam deze spijkerblouse mee. Ik was al een tijdje op zoek naar zo’n blouse, maar telkens kon ik alleen maar gebleekte blouses vinden. Dat wilde ik niet, ik wilde juist liever een normale spijkerstof blouse zoals deze. Dus yay! Nu heb ik ‘m gevonden. De stof is echt heel soepel en fijn en ik ben er heel blij mee.

Mac Chatterbox (3)

M.A.C. Chatterbox van Douglas – 18,50

Jaa! Mijn tweede M.A.C. product is een feit. Ik wilde de lipstick Please Me kopen maar koos toch voor Chatterbox, een mooie roze kleur. Please Me vond ik te donker en te mat, vandaar. Hier komt nog een review over – zo snel mogelijk!

Dat was mijn Shopped!. Ik ben ook nog bij Primark geweest in Almere, daar vind je hier zo snel mogelijk ook een blogpost over. Bereid je maar vast voor op heel veel kleren en andere dingen!

Paula

 

2 thoughts on “Shopped: Forever21 + Pull&Bear + M.A.C. Amsterdam

  1. Pingback: Review: M.A.C. Chatterbox | We Call It Beauty

  2. Pingback: Shopped: Primark! | We Call It Beauty

Geef een reactie

