3x Lunchen met yoghurt

Lunchen met yoghurt vind ik een van de lekkerste lunches ooit. Regelmatig pak ik een pakje uit de kast en vul ik het met yoghurt. Wat fruit erbij en klaar! Makkelijk, gezond en lekker. In deze blogpost laat ik je drie combinaties zien wanneer je yoghurt wilt eten voor je lunch.

4 - Yoghurt met blauwe bessen en aardbeien

1 – Yoghurt met aardbeien en blauwe bessen

Aardbeien door de yoghurt is favoriet bij mij, laatst gooide ik er ook een paar blauwe bessen door en dat was verrassend lekker. Ik vind blauwe bessen zo lekker, zeker in combinatie met aardbeien en yoghurt. Dit is echt een aanrader. Je kunt er overigens nog meer fruit of andere dingen bij doen als je dat wilt.

5 - Yoghurt met peer

2 – Yoghurt met peer en kaneel

Ik ben totaal geen fan van de Cinnamon-challenge, een hele lepel kaneel doorslikken doe ik liever niet (je kan er zelfs dood aan gaan als je die challenge doet op YouTube!). Een beetje kaneel daarentegen vind ik lekker, het maakt het geheel wat zoeter. Ik heb bij deze combinatie yoghurt gemixt met stukjes peer en er een beetje kaneel opgestrooid. Dit kan trouwens ook als je appel in je yoghurt doet, of banaan. Eigenlijk altijd wel! Honing kan hier ook bij en zelfs havervlokken of muesli kan prima. Het is maar net hoeveel honger je hebt.

1 - aardbeien en banaan (2)

3 – Yoghurt met banaan en aardbei

Op de foto zit er geen yoghurt bij het fruit, maar goed – deze combinatie is heerlijk met een beetje yoghurt. Aardbei en banaan zijn beide eigenlijk favoriet om door de yoghurt te doen, dus samen is het ook een gouden combinatie! Het zachte van de banaan met het frisse van de aardbei, nom! Lekker om er ook havervlokken en honing bij te doen trouwens.

Dat waren mijn drie combinaties! Ik hoop dat je er iets aan hebt. Als je nog een andere gouden combinatie weet voor door de yoghurt, laat het me weten! 🙂

Paula

One thought on “3x Lunchen met yoghurt

Geef een reactie

