TREND: de lob

De haartrend van het moment: een lange bob, oftewel lob. Ik twijfel al een tijdje over een nieuw kapsel en deze kapseltrend komt steeds terug. Ik heb redelijk lang haar en daar ben ik ook blij mee, maar ik heb ook zin in iets nieuws. Bovendien lijkt het me heerlijk voor de zomer. Maar… ik blijf twijfelen, ga ik mijn lange lokken niet te erg missen? Aan de andere kant groeit het er ook zo weer aan. Anyhow deel ik vandaag een paar prachtige foto’s van prachtige vrouwen die dit kapsel dragen.

alexa-chung2

De-lange-bob_cosmo_article_644x563 (1)

De-lange-bob_cosmo_article_644x563 (2)

De-lange-bob_cosmo_article_644x563

De-lange-boblijn_cosmo_article_644x563

De-lob_cosmo_article_644x563 (1)

De-lob_cosmo_article_644x563

olivia-palermo-long-bob-1736437

 

Wat vinden jullie? Do or don’t?

liefs – Anna

Geef een reactie

