Manicure Monday: Nails Of The Day

Het is Manicure Monday! Tijd voor mijn wekelijkse blogpost over nagellak en alles wat daar bij hoort. Vandaag laat ik mijn #NOTD zien (Nails Of The Day). 

Voor deze NOTD gebruik ik een van mijn favoriete lakjes van dit moment – Catrice 46 Berry Potter & Plumbledore. Een heel fijn lakje dat redelijk snel droogt en behoorlijk goed blijft zitten. De glans van het lakje is heel mooi, het geeft bijna een soort holografisch effect.

Om het nog iets extra’s te geven gebruik ik ook de Catrice Holographic Flakes Topcoat. Deze komt uit de Haute Future collectie (Limited Edition) en is helaas niet meer te koop. Toch is het een mooie lak. Allemaal grove glitters zorgen ervoor dat je nagels nog meer opvallen. Ik hou het hier subtiel door alleen mijn ringvinger te lakken met de topcoat, maar je kan uiteraard helemaal los gaan met deze glitters zoals je hier kunt zien. Oh ja, de lak heet trouwens ‘Holo Is The New Yolo’, hahaha!

Catrice Nagellak (3)

 

En, ta-da! Mijn nagels zijn klaar.

Until next Manicure Monday,
Paula

Catrice 46 Berry Potter & Pumbledore – 2,99 (o.a. te koop bij Kruidvat en Trekpleiser)
Catrice Holographic Flakes Topcoat C01, Holo Is The New Yolo – 2,99 (Limited Edition, niet meer verkrijgbaar bij de drogist)

 

Geef een reactie

