Trend: Ananasprint

Ik kom ‘m steeds vaker tegen in de winkels en steeds weer blijf ik er naar kijken. Ik raak ‘m aan en zie hoe mooi het is. De ananasprint. Gegarandeerd een trend deze zomer, kijk mee wat ik online vond tijdens een rondje pineapplehunting. 😉

De tekst onder elke foto linkt naar de website waar ik het heb gevonden!

 

Green Pineapple Cut Out Back Crop top – 9,99, New Look. (Ook te koop bij New Look gedeeltes in bepaalde V&D winkels)

 

Ananas oordopjes – 7,99, New Look. (Ook te koop bij New Look gedeeltes in bepaalde V&D winkels)

Ananas jurk – 29,95, Nelly.com.

Korte top met ananasprint – 3,00, H&M (Sale). 

Sokken met ananas – 2,50, Primark.

Er is ook een meloenprint, hier.

Espadrilles met ananassen en bloemen – 27,95, Nelly.com.

Ananassjaal – 4,oo pond (= 3,oo euro), Primark. 

Dat waren alle items met een ananasprint. Ik vind het heel leuk! Heel zomers om een stuk fruit op een kledingstuk te hebben natuurlijk. Ja, een ananas of een meloen op een shirt zou ik wel dragen. Ik draag al een met meloen, dus ananas kan er ook wel bij.

Oh ja, note: ik zag in een willekeurige Primarkshoplog op YouTube dat er ook een ananastop te koop is bij Primark voor maar vijf euro. Daar kon ik online niets over vinden, maar dan weet je dat. Ik ga binnenkort een bezoekje brengen aan de Primark, dus dan ga kijken of ik het topje kan vinden.

Wat vind jij van deze trend?

Geef een reactie

