Inspiratie #1: Mei 2014

Het is dan misschien alweer half juni (ja, echt!), maar toch wil ik vandaag beginnen met een nieuwe, maandelijkse reeks. Veel bloggers publiceren maandelijks hun favorieten-video. Ik heb hier een variatie op bedacht. Mijn inspiratie-artikel, elke maand. Ik kom werkelijk elke dag weer prachtige plaatjes tegen die mij keer op keer blijven inspireren. Het kunnen ook gebeurtenissen zijn, of simpelweg gesprekken. Vandaag blik ik terug op de maand mei. Ik deel vandaag vooral mijn Tumblr-bevindingen. Ik hou van mode, interieur, voeding en natuur. Uit allen haal ik inspiratie en mijn Tumblr-pagina brengt dit prachtig in beeld. Vandaag dus een kijkje ‘achter de schermen’ van mijn leven. En wat inspireert jullie? Laat het me weten! Vind ik leuk.

De onderstaande foto’s zijn niet door mij gemaakt, de tekstfragmenten heb ik wél zelf geschreven. Wat vinden jullie?

thelazyfilipino:</p><br />
<p>Vintage Floral Print Scoop Neck Sleeveless A-Line Pleated Dress

Tekstfragment #1:

‘De Nederlandse taal is beperkt’, zei hij. ‘Geen enkele Nederlander kan gevoelens goed in woord brengen’. Ik was het absoluut niet met hem eens, maar durfde ook niet tegen hem in te gaan. Ik kon alleen maar denken: ik zal hem nog eens wat laten zien. Ik kan van alles met de Nederlandse taal, meer dan wie dan ook beweert.

i-love-aesthetics:</p><br />
<p>Love Aesthetics spot on manicure<br /><br />

Tekstfragment #2:

Mijn klasgenoten kijken me raar aan en vragen me waarom ik ‘in godsnaam zwarte kleding draag met dit weer’. ‘Ik heb het altijd koud’, antwoord ik. Het liefst val ik nu recht door de grond. ‘Wanneer het nu eindelijk warm is, wil ik er optimaal van genieten’, vervolg ik. Het meisje met het zwartgeverfde haar kijkt me geïnteresseerd aan. Ze kijkt alsof ze me nog wat gaat vragen, maar draait zich dan plots om.

<br /><br />
Romwe &amp; Choies<br /><br />

Tekstfragment #3:

De felle zon heeft plaats gemaakt voor een regenbui. En ik fiets er doorheen. Mijn bril beslaat en de regendruppels op de glazen maken mijn zicht wazig. Ik stop met fietsen en haast me naar de dichtstbijzijnde boom om onder te schuilen. Ik probeer mijn brilglazen te herstellen. Alles is natgeregend, dus mijn bril krijg ik op geen manier droog. Boos steek ik een sigaret op. Ik verslik me al in de eerste hijs. Ik sluit mijn ogen, maar achter mijn oogleden voel ik de tranen alweer opkomen.

perfectmadness:</p><br />
<p>(via Untitled | Flickr - Photo Sharing!)

amber-danique:</p><br />
<p>Such a shame a matras on the floor is really unhygienic

Zo! Ik heb mijn portie inspiratie weer gedeeld met jullie. Nu maar hopen dat ik dit mini-projectje volhoud en elke maand een kijkje achter de schermen weggeef. Wat vinden jullie so far? Zal ik er mee doorgaan? Of moet ik me toch beperken tot mode en beauty? Liefs, Anna.

Geef een reactie

