Music of the moment: Mei 2014

We schrijven meestal over beauty en fashion, maar wat ik ook ontzettend leuk vind is muziek. Als ik de eerste paar klanken van een liedje hoor weet ik bijna altijd welk nummer het is en van wie het is. Ik schrijf veel te weinig over muziek, terwijl het juist zo leuk is. Dus, vandaar dat ik jullie een keer per twee weken hoop bij te praten over de muziek die ik luister in ‘music of the moment’. Muziek wat ik op dit moment fantastisch vind.

Lucy Hale – Road Between
Vorige keer had ik het al over ‘Goodbye Gone’ van Lucy Hale, nu is er weer een nummer uitgekomen. Haar album (die ook Road Between heet) komt pas op 3 juni uit, maar een paar tracks zijn nu al verschenen. Ik vind Road  Between tot nu toe het mooiste nummer. Kiss Me is ook net uit en kun je vinden op YouTube.

Ed Sheeran – All Of The Stars
Waaaauw. Ik zag dit nummer op de Facebookpagina van Ed Sheeran, omdat veel vrienden het al gedeeld hadden was ik ook heel benieuwd. Een populair nummer dus, maar zeker niet minder mooi. Want wat een prachtig liedje is dit. Echt. Ik werd hier bijna sprakeloos van, zo mooi. Het is geschreven als soundtrack voor de film van The Fault In Our Stars (naar de boeken van John Green) die dit jaar uitkomt. Als je het nog niet hebt geluisterd moet je dat echt doen, onwijs mooi.

Eliza Doolittle – Mr. Medicine
Dit vrolijke nummer kwam ik tegen op de blog van Teske (teskuh.nl). Ik kende Eliza Doolittle al, maar dit nummer had ik even gemist. Skinny Genes en Pack up vond ik eerder al hele fijne liedjes. Mr. Medicine is net zo fijn. Ik hou echt van haar stem, heel bijzonder. Het is moeilijk om te zeggen waarom het zo goed is, daar zul je het nummer zelf voor moeten luisteren. 😉

ZZ Ward – Last Love Song
Ik ben fan van Pretty Little Liars, misschien wist je dat al. Deze clip van ZZ Ward bestaat volledig uit scenes tussen Ezra en Aria (Ezria), een koppel uit de serie. Deze clip sprak me natuurlijk meteen aan! Ik vind Lucy Hale sowieso helemaal geweldig, zeker nu ze ook een album uit gaat brengen. En Ian Harding, do I need to say more? ❤ Dit is de perfecte videoclip wat mij betreft.

Calvin Harris – Summer
Dit wordt sowieso een zomerhit.

Until next time,
Paula.

 

Geef een reactie

