It’s my birthday!

Het is 20 mei en dat betekent dat ik jarig ben vandaag! Vandaag blaas ik negentien kaarsjes uit. Yay! Ik vind het altijd zo raar dat ik alweer zo oud wordt! Ook al is negentien natuurlijk helemaal niet oud (jong zelfs), dat ik zelf negentien wordt kan ik amper geloven. De tijd vliegt zo snel voorbij. Natuurlijk ben ik wel blij dat ik een jaar ouder mag worden. Hoera! 😀 balloons Wat ga ik doen op mijn verjaardag? Tja, 20 mei valt dit jaar op een dinsdag.. niet de allerfijnste dag om jarig te zijn. Ik kan ’s ochtends gelukkig uitslapen omdat ik ’s middags pas college heb, dus dat is een groot voordeel. Ik moet er niet aan denken om zo vroeg mijn bed uit te gaan op mijn verjaardag. Waarschijnlijk krijg ik ’s ochtends leuke cadeautjes van mijn ouders en zusje (ik heb al een klein cadeautje gekregen!). Mijn oma belt ook altijd even om me te feliciteren, dat vind ik heel lief. ’s Middags moet ik helaas wel richting school.. tot half zeven! Dat is wel balen, maar vaak duurt het laatste college niet enorm lang waardoor we eerder weg kunnen. Als ik weer thuis ben ga ik lekker eten (geen idee wat, maar ik hoop iets wat ik lekker vind!) en misschien neem ik ’s avonds wel een taartje. Zodat ik het wel een beetje vier op de dag zelf, want dat is wel het leukst. Oh ja, en wie weet neem ik iets lekkers mee om te trakteren op school. Dat is altijd goed! 🙂 Eind van de week komt er misschien nog wel familie langs, of ik nodig wat vrienden uit! 🙂 Dat weet ik nog niet precies! En, ja.. die taart wil ik wel op mijn verjaardag natuurlijk. Een taart van MAC-producten, volgens mij wil iedere beautyblogger dat wel! 🙂 Njum! Hoewel ik natuurlijk ook best een echte lipstick of kwast van MAC wil hebben hoor (hint!). Fijne dag vandaag! Paula.

2 thoughts on “It’s my birthday!

Geef een reactie

