Sneakpeak: Make-up reviews!

Afgelopen dinsdag was er bij Trekpleister een dagactie, voor vijftien euro kon je een leuk etuitje kopen van Catrice of Essence. En dat etuitje was behoorlijk goed gevuld en een stuk goedkoper wanneer je het los zou kopen. Super budget dus! Ik kreeg deze alvast als pre-verjaardagscadeautje omdat ik ‘m heel graag wilde hebben. Ik koos voor Catrice, hieronder zie je een sneakpeak van wat er allemaal in zit.

20140513_195732

 

20140513_195723

Mocht je benieuwd zijn naar een bepaald product, let me know! Dan komt daarvan de review wat eerder online. Ik ga de meeste dingen reviewen, maar als jullie benieuwd zijn naar iets specifieks kan dat natuurlijk wat eerder! Ik ben er in ieder geval onwijs blij mee.

Until next time,
Paula.

Geef een reactie

