NEW IN: Sleek Pout Polish

SLEEK03.jpg

 

Al een tijdje heeft Groningen een nieuwe make-upstore: Beau make-up stores. Toch was ik er pas vorige week voor het eerst te vinden. Deze winkel verkoopt als enige make-upstore in Nederland heel wat unieke merken. Zo ook: Sleek MakeUP. Ik besloot een lipgloss aan te schaffen.

SLEEK01

Mijn aankoop heet Electro Peach (nr. 946) en kostte 5,49e. Deze lipgloss heeft niet alleen een prachtige, felle perzikkleur, maar ruikt ook heerlijk naar perzik. Daarnaast worden je lippen heerlijk zacht van deze gloss. Het is niet voor niets dat dit product een tinted lip conditioner wordt genoemd. Tevens bevat het product SPF15, nooit verkeerd. Op onderstaande foto’s is de kleur goed te zien en worden de ingrediënten genoemd. Als je op de foto’s klikt, worden ze groot en kun je ze extra scherp bekijken.

SLEEK04

SLEEK02

Ik zelf ben erg tevreden over dit product. Het verzorgt m’n lippen niet alleen, het geeft ze ook een mooi kleurtje. Je moet er alleen voor zorgen dat dit product niet in je mond terecht komt, het geeft nogal een chemische smaak af (helaas!). Het is natuurlijk niet zo dat ik elke lipgloss uitgebreid opeet, maar wanneer je iets eet of drinkt, kan er nog weleens wat lipgloss meekomen. Ik had al een aantal dagen een vieze smaak in mijn mond, maar wist niet zeker waar deze vandaan kwam. Helaas kwam ik er achter dat deze smaak in verband staat met de lipgloss.

De vieze smaak wegdenkende is dit een absolute aanrader, evenals Beau make-up stores. Zeker een bezoekje waard, wanneer je toevallig in Groningen bent. Hij is te vinden aan de Oude Boteringestraat.

Wat is jouw favoriete make-up merk?

Geef een reactie

