Fashion: Paula’s Lookbook Loves #3

Lookbook is een bron van inspiratie voor me. Je ziet allerlei foto’s van bloggers met fantastische kleding. In deze rubriek, Paula’s lookbook loves, laat ik je mijn favoriete outfits zien die ik de afgelopen tijd tegenkwam op Lookbook.

www.lookbook.nu/shalex

De eerste look die ik tegenkwam op Lookbook de afgelopen tijd is meteen helemaal de trend. Lichtblauw! Ik vind pastelkleuren ongelofelijk mooi maar draag het zelf te weinig. Door deze outfit wil ik ook weer mooie pasteltinten dragen. Ik vind het heel mooi hoe Shalex hier de blouse combineert, basic met zwart en wit zodat het niet teveel wordt en rode lipstick zodat het net weer wel opvalt. Super mooi gedaan.

www.lookbook.nu/friendinfashion

Naast lichtblauw vind ik de combinatie van grijs en wit ook heel mooi. Deze outfit is heerlijk basic, niet teveel sieraden en andere frutsels. Gewoon clean. Perfect voor de zomer met een comfi broek en een mooi wit shirt. Persoonlijk zou ik geen hakken dragen hierbij, maar bij deze fashionblogger staat het wel fantastisch. En de chaneltas maakt het helemaal af.

www.lookbook.nu/lifesplash

Jiami van Lifesplash draagt hier een super mooie peplumtop. Ik wil ook heel graag een peplumtop, dus als iemand nog tips heeft: let me know! Anyway, ik vind deze look best mooi maar zou zelf wel meer kleur toevoegen. Zwart-wit is mooi en deze look ook, maar met een felle lipstick of statement ketting was het net wat toffer geweest. Toch is het een lookbook love deze keer omdat ik weg ben van peplumtops, hihi.

Until next time!
Paula.

 

2 thoughts on “Fashion: Paula’s Lookbook Loves #3

Geef een reactie

