Fashion: Paula’s Lookbook Loves #2

Lookbook is een bron van inspiratie voor me. Je ziet allerlei foto’s van bloggers met fantastische kleding. In deze rubriek, Paula’s lookbook loves, laat ik je mijn favoriete outfits zien die ik de afgelopen tijd tegenkwam op Lookbook.

www.lookbook.nu/albaoc

Eigenlijk zou ik meer rokjes moeten dragen omdat ik het bij anderen zo leuk vind staan, maar toch doe ik het (bijna) nooit. Ik merk dat ik meer van broeken houd. Toch vind ik dit wel een toffe outfit. Een fluffy trui omdat het nog koud kan zijn buiten, een rokje (eventueel met panty eronder) en simpele schoenen. De statementketting maakt de look echt af. De accessoires vind ik hier sowieso prachtig. Het zwart-witte tasje met gouden details, de ring die daar precies bij past.. mooi! Let ook even op de nagels! 😉

www.lookbook.nu/tiphaine_p

Dan deze look van een Zwitserse modeblogger. Haar outfit is ook heel simpel, maar toch leuk. Ze combineert wit en blauw met een vleugje grijs. Ik vind dat een combinatie die eigenlijk altijd wel kan. Veel mensen kiezen zwart als ze niet weten wat ze moeten dragen, maar met blauw/wit/grijs zit je ook gewoon goed en is het een stuk vrolijker dan het eeuwige zwart.

www.lookbook.nu/simplythebest

Haar blognaam zegt het al: simply the best.  Je simpel kleden is eigenlijk altijd goed. Om even terug te komen op het dragen van zwarte kledingstukken als je niet weet wat je aan moet doen: je kunt ook voor wit gaan. Ik zou bij het zwart-wit gestreepte t-shirt ook eerder een zwarte broek doen, maar waarom geen wit? Juist hartstikke leuk als ik hier naar kijk. Het oogt een stuk helderder en mooier voor de zomer door lichte kleuren te gebruiken. Een beetje zwart kan natuurlijk wel: zie de tas en schoenen. Maar zo is het geheel veel lichter. Mooi! Ik zou deze look wel kunnen dragen.

En dat was het voor deze keer! Until next time.

Paula

Geef een reactie

