Music of the moment: April 2014

We schrijven meestal over beauty en fashion, maar wat ik ook ontzettend leuk vind is muziek. Als ik de eerste paar klanken van een liedje hoor weet ik bijna altijd welk nummer het is en van wie het is. Ik schrijf veel te weinig over muziek, terwijl het juist zo leuk is. Dus, vandaar dat ik jullie een keer per twee weken hoop bij te praten over de muziek die ik luister in ‘music of the moment’. Muziek wat ik op dit moment fantastisch vind.

Vorige keer schreef ik al een stukje over Haim, nu weer! Sinds kort ben ik een beetje fan van ze, omdat ik een het liedje The Wire langs zag komen in een standaard afspeellijst van Spotify. Vandaar dat ik dit bandje ontdekte. Nu heb ik een ander nummer ontdekt, die eigenlijk al uit 2012 komt, namelijk: Forever. Enorm chille muziek voor deze zomer. Ik word er in ieder geval meteen vrolijk van! 🙂 (Haim staat dit jaar ook op Pinkpop trouwens!)

Dan Kensington! Als je Kensington nog niet kent: het is een toffe Nederlandse band die allerlei leuke liedjes maken. Misschien ken je ze van Home Again of Ghosts. Ze hebben nu een nieuwe single: Streets. Ook ge-wel-dig. Ik vond Home Again echt heel leuk, maar ik begin Streets nu ook al tof te vinden.

Kijk je Pretty Little Liars? Dan weet je vast wel wie Lucy Hale is: ze speelt Aria Montgomery in de serie. Lucy Hale zingt ook, mocht je dat nog niet weten. Ze zong zelfs al voordat ze begon met acteren, dus eigenlijk is muziek haar grote passie. Ze zingt voornamelijk countryliedjes met een vleugje pop. Ik vind het heel leuk – ook omdat ik fan van haar ben! – dus dit nummer vind ik ook heel leuk. Makkelijk mee te zingen en lekker zomers. Dit is naast You Sound Good To Me de tweede single die ze uitbrengt van haar nieuwe album Road Between. Haar album komt 3 juni uit, maar deze twee singles kun je alvast beluisteren.

Dat was het al! Ik heb niet zo heel veel favoriete liedjes deze keer, wie weet heb ik er meer over twee weken. Until next time! 🙂

Paula

One thought on “Music of the moment: April 2014

Geef een reactie

