Zomertrend: Wit

Helder en schoon, dat zijn de eerste woorden waarbij ik denk als ik aan de kleur wit denk. Wit is ook echt een zomerse kleur omdat het zo helder is en past prima bij pastelkleuren. Net als de pastelkleuren wordt wit een trend deze zomer. Ik zag het al op verschillende fashionblogs, sommige fashionbloggers hullen zich zelfs helemaal in deze mooie heldere kleur. Compleet in het wit – kijk mee naar de foto’s.

www.redreidinghood.com

Bij Rowan van RedReidingHood zag ik deze prachtige look! Wauw. Rowan post vaak looks met zwarte kledingstukken, dus dit is compleet iets anders. Vooral de witte sleehakken vind ik prachtig, het staat haar ook heel mooi. Ze combineert het wit met een paar subtiele gouden details: haar ketting en horloge.

www.lookbook.nu/petrakarlsson

Deze Zweedse fashionblogger draagt ook regelmatig wit. Hierboven zie je haar look die compleet in het wit is, maar meestal draagt ze een wit kledingstuk. Wat ik mooi aan deze outfit vind is het kant. Wit kant vind ik best wel mooi, zeker met de bloemetjes die je op de foto ziet.

wit2

 

Hier dezelfde blogger met minder wit in haar outfit, maar alsnog behoorlijk veel. Een hele outfit in het wit vind ik bij mezelf niet mooi en ik weet ook niet of ik het zou dragen. Ik zou eerder kiezen voor een kledingstuk in die kleur met een paar bijpassende accessoires, zoals je hier in de outfitpost van Petra ook ziet. Een heel mooi wit jasje (ik wil deze!), lief klein tasje en schoenen. In haar top zit ook wit gemixt met blauw, tof!

www.lookbook.nu/thevogueword

Een simpel lookje die ik tegen kwam is deze van Vanessa (thevogueword.com). Spijkershort, witte top, witte sneakers (AllStars in dit geval) en een leren jasje. Prima outfitje! Voor nu nog iets te koud in Nederland misschien, maar met een lange broek of panty/legging kan het prima.

www.lookbook.nu/fashionhoax

En.. je kan wit ook combineren met een beetje zwart!

Hoe zou jij wit dragen?

 

Geef een reactie

