MUA komt naar Nederland!

Het was een gerucht, maar nu is het bevestigd door Kruidvat: het Engelse budgetmerk MUA, Makeup Academy, komt naar Nederland! Dat betekent verandering in het beautygedeelde, want MUA komt, maar het merk Gosh gaat (waarschijnlijk) weg.

mrsbeautyscene

Instagramfoto van @mrsbeautyscene (beautyscene.nl)

MUA dus! Ik ken het merk zelf nog helemaal niet, maar zag de afgelopen jaren wel eens blogpost langskomen met reviews. Ik zag mooie palette met nudekleuren en vrolijk gekleurde blushes. Heel leuk allemaal, maar niet te koop in Nederland. Vanaf 7 april komt daar verandering in. In de week van 7 t/m 13 april ligt het merk namelijk, als het goed is, in verschillende winkels van Kruidvat. Waarschijnlijk niet in alle filialen, maar wel in de grootste winkels. Let dus op als je het ziet bij je Kruidvat! 🙂

Wel jammer: het merk Gosh verdwijnt waarschijnlijk uit de Kruidvat. Ik weet niet precies of het ook helemaal uit Nederland verdwijnt, maar ik hoop het niet. Mijn favoriete foundation is namelijk van Gosh en het merk heeft ook hele mooie producten die ik voor geen goud wil missen. Denk bijvoorbeeld aan de nagellakjes, die zijn ZO mooi. Wel leuk: Als Gosh weggaat gaat de make-up in de uitverkoop. Lekker lage prijzen dus!

Goed, door naar Makeup Academy (MUA). Daar zijn alle beautyfans natuurlijk heel blij mee, ik ook! Het merk is budget, ik denk een beetje als Catrice of Rimmel London. Sommige producten zijn iets duurder, andere dingen kosten rond de twee/drie euro. Ik was zo benieuwd dat ik alvast ging kijken naar producten van het merk. Of alles naar Nederland komt weet ik niet, maar het is in ieder geval veel belovend!

De mooie palettes gaan 5,99 zag ik bij Debbie van Beautyscene. Niet heel duur voor twaalf mooie kleuren! Ik las eerder bij  Beautygloss dat dit palette iets wegheeft van het Nakedpalette, een ander MUA-palette lijkt meer op Naked 2 maar dan een stuk goedkoper. Aaah, ik ben zo benieuwd!

Pastelkleuren.

Heaven and Earth palette, onwijs mooi! ❤

Een heel groot palette met verschillende koele tinten. Wow!

Concealer. Hopelijk ligt deze ook in het nieuwe schap!

Bronzer met verschillende tinten.

De blushes gaan 2,49 euro kosten.

Foundation, ”undress your skin”.

Matte Perfect Primer

Ik hoop ook dat de lipsticks komen, hele mooie kleuren zoals deze berry kleur links.

Chubbysticks net zoals Clinique en NYC.

Als nagellakaddict word ik heel blij van deze lakjes. Ik hoop dat ze ook in het schap liggen, ik verwacht van wel.

MUA verkoopt ook kwasten, zoals deze stipplingbrush. Chill.

Ben je ook zo benieuwd naar MUA?

 

Geef een reactie

