Fashion: Paula’s Lookbook Loves

Anna blogt hier veel vaker over mode dan ik, tijd voor verandering! Ik vind mode ook heel leuk, maar beauty vind ik vaak net iets leuker. Toch hou ik er ook van om te shoppen (wie niet?), online aankopen te doen en weg te dromen bij outfitposts op verschillende blogs of op Lookbook. Sinds kort kijk ik veel vaker op Lookbook (ik vind het zo leuk dat ik zelf ook outfitposts wil maken: kijk ook de outfitpost met mijn zusje die ik een tijdje terug schreef). Dus, tijd voor verandering! Ik ga meer over mode schrijven (en dus waarschijnlijk outfitposts plaatsen! aah!). Hier weer eens een blogpost over mode, de pareltjes die ik vond op Lookbook. Paula’s Lookbook Loves.


http://www.lookbook.nu/pannajoannakpl

Eerst een outfit van een fashionblogger die ik nog maar een tijdje volg: Panna Joannak. Deze Poolse fashionblogger vind ik echt een beauty! Haar kledingstijl is niet helemaal mijn stijl, maar af en toe zie ik pareltjes voorbijkomen in mijn feed op Lookbook, zoals deze outfit van haar. Zwart met wit gecombineerd lijkt zo simpel, maar hoe zij het doet: zo pretty! Vooral de trui vind ik mooi, want met dit weer kan dat nog best.. aangezien het soms nog steeds koud is buiten! De schoenen met cutouts zijn minder mijn smaak, maar het staat wel leuk bij de outfit. Oh ja, let even op de rode nagellak. Daar word ik als nagellakfreak helemaal gelukkig van! 😀 Details zoals nagellak kunnen een outfit echt afmaken.


http://www.lookbook.nu/maryellenskye

Tja, ik ben geen groot fan van mutsjes dus daar moest ik even doorheen kijken, maar: de outfit is zo mooi. Een warme wollen trui, spijkerjack zonder mouwen (wauw!) met een simpele zwarte broek. De schoenen matchen perfect bij de trui. Ik hou van deze outfit en wil bijna ook zo’n spijkerjack aanschaffen, maar ik weet niet of het mij staat. Note: denim (spijkerstof) komt weer terug deze zomer heb ik gelezen! 🙂 Helemaal trendy.

skirt

http://www.lookbook.nu/marykatefashion

Jaaa! Lente betekent natuurlijk ook bloemetjes. Ik vind bloemenprintjes heel erg leuk en vind ook dat ik het meer moet gaan dragen (net als rokjes!). Dus note to self: bloemetjesprint en rokjes in je kast of een combinatie van beide. Bij Jiami van Lifesplash zag ik ook een heel leuk bloemenrokje voorbijkomen in een shoplog, zo mooi. Zoals deze outfitpost al laat zien is het niet moeilijk om een leuk bloemenrokje te combineren. Een simpele witte top of zwarte top kan al zoveel doen en het ziet er meteen tof uit. Aaah, ik wil hier echt rokjes door dragen want dat doe ik echt nooit.

Dat was het voor deze keer! Is het leuk om vaker een Lookbook Loves te maken? Laat het weten!

Until next time,
Paula.

 

One thought on “Fashion: Paula’s Lookbook Loves

Geef een reactie

