TAG: Liebster Award!

Hallo daar! Onze blog is door Eva van Muffins and Chanel genomineerd om vragen te beantwoorden naar aanleiding van de Liebster Award. Eerlijk gezegd wist ik voordat we werden genomineerd niet eens dat deze ‘award’ bestond. Hoog tijd voor een beetje achtergrondinformatie.

De Liebster Award is een virtuele award voor beginnende bloggers en is bedoeld om de persoon achter de blog (dat zijn wij dus) beter te leren kennen. De award is bedoeld voor blogs met minder dan 200 volgers om deze vervolgens in de spotlight te zetten. Eva heeft 11 vragen voor ons verzonnen, die ik vandaag voor jullie ga beantwoorden. Daarna moet ik zelf bloggers nomineren en nieuwe vragen bedenken. Let’s go!

LiebsterAward

1. Wat zou je willen veranderen aan jouw blog?
We zijn al heel lang bezig met het design van de blog. Af en toe veranderen we deze, maar op het moment ben ik er erg tevreden mee. Wat ik wel ontzettend tof zou vinden, is onze eigen URL te krijgen. Dus: wecallitbeauty.com of wecallitbeauty.nl.

2. Spaar je op dit moment voor iets?
Anna: Nee. Ik ben een hele slechte spaarder en houd eigenlijk nooit geld over om ergens voor te sparen. Ik ben dan ook wel een erg arme student.
Paula: Ik momenteel ook nog niet! Ik zoek wel een vakantiebaantje om geld te sparen omdat ik volgens jaar misschien mee ga met school naar New York! (Anna gaat misschien ook mee!) En aangezien ik alle winkels zo’n beetje leeg wil kopen lijkt het me wel handig om geld te hebben.

3. Naar welk land wil jij sowieso een keertje gaan?
Anna: Lastig! Stiekem wil ik de hele wereld nog wel over reizen. Ik ben een ontzettende Scandinavië-fan. Daar wil ik nog wel een keer naar terug. Verder wil ik door Engeland reizen. Ik heb Londen gezien, maar ik wil ook naar die plekken waar juist niemand komt. Nieuwe dingen ontdekken. Mijn favoriete hoofdstad blijft toch Parijs, ik kan er elk jaar wel opnieuw naar toe!
Paula: Ik wil echt ZO graag naar Amerika! Niet alleen naar New York, maar ook naar de westkust: Los Angeles en die kanten.. het lijkt me onwijs mooi daar. Ik wil ook nog eens naar Italië, daar ben ik ook nog nooit geweest. Misschien ga ik deze zomer met mijn ouders. Wooh!

4. Wat zijn jouw favoriete schoenen?
Anna: Weer zo’n lastige vraag. In het dagelijks leven loop ik het liefst op All Stars of Vans, gewoon omdat deze simpel zijn, lekker zitten en overal mee te combineren zijn. Ik vind het leuk om bijvoorbeeld een net blousje of een mooie blazer aan te hebben, maar dit geheel dan weer casual te maken met een paar All Stars. Verder heb ik een paar prachtige hakken waar ik gek op ben, maar die draag ik bijna nooit. Ik heb er nog niet echt de gelegenheid voor gehad.
Paula: Sowieso Vans! Ze lopen lekker en zijn met veel dingen te combineren. Ik heb drie paar Vans (aqua, lichtblauw met glitter en goud) dus ja, dat zijn mijn favoriete schoenen at the moment.

5. Wat zou je willen bereiken met je blog?
Anna: Ik wil heel graag dat onze blog uitgroeit tot een grote, populaire blog met veel lezers en het liefst ook adverteerders. Geld verdienen met een blog is toch wel het ultieme doel.
Paula: Daar sluit ik me helemaal bij aan! Ik zie LiveLifeGorgeous wel als voorbeeld omdat we ook een duo zijn. 🙂

6. Heb je een ‘onesie’?
Anna: Nee.
Paula: Nee, het lijkt me wel heel comfi maar ik kan nooit een leuke vinden. Ik vind dierenonesies ook echt vreselijk (sorry!)

7. Volg jij op dit moment een serie?
Anna: Ik volg Pretty Little Liars, helaas is het seizoen net afgelopen. Daarnaast volg ik Awkward en dat begint gelukkig wel weer bijna. Verder vind ik het leuk om kookprogramma’s als Masterchef te volgen. Of America’s Next Top Model o.i.d. Als ik daar één aflevering van heb gezien, moet ik weten wie er wint.
Paula: Uiteraard volg ik ook Pretty Little Liars, maar het laatste seizoen begint 10 juni pas! Aah! PLL is echt een serie waar ik enorm fan van ben, dus ik haat het dat ik zo lang moet wachten. Ik kijk sinds dit jaar ook The Vampire Diaries omdat ik er veel goede dingen over had gehoord, inmiddels ben ik al in seizoen vier dus ja: een top serie! Verder ben ik iemand die GTST volgt en elk jaar fanatiek Wie Is De Mol kijkt. Wat ik nog meer kijk? Flikken Maastricht, Divorce… oh ja, Penoza! (Dat is zo’n geweldige serie, maar het volgende seizoen is nog niet begonnen).

8. Met welke camera maak jij je foto’s?
Anna: Ik heb geen speciale camera voor mijn blog. Als ik foto’s maak, maak ik die met mijn telefoon.
Paula: Meestal gebruik ik ook mijn telefoon, ik heb een Samsung  Galazy S4 met een scherpe camera dus dat werkt prima! Soms leen ik de camera van mijn zusje.

9. Ben jij buiten bloggen nog ergens anders druk mee?
Anna: Absoluut! Ik studeer Journalistiek en daarnaast schrijf ik nog voor verschillende media. Ik heb echt genoeg te doen op een dag. Vervelen is er niet echt bij, haha.
Paula: We zitten bij elkaar in de klas, dus ja: genoeg te doen op onze opleiding. Denk aan werkstukken afmaken, portfolio’s in elkaar zetten. Veel werk, maar vaak wel leuk om te doen.

10. Vind jij je slaapkamer gezellig?
Anna: Ja, maar niet heel bijzonder. Binnenkort ga ik wel verhuizen en ik heb er ontzettend veel zin in om mijn nieuwe kamer helemaal gezellig te maken 🙂
Paula: Jawel! Ik voel meestal fijn als ik op mijn kamer ben. Komende week ga ik mijn muur – die nu helemaal wit is – behangen met kranten of tijdschriften. Dat maakt het ook een stuk gezelliger. Verder heb ik ook kaarsen op mijn kamer, ook gezellig.

11. Als je een ding mocht veranderen in jouw leven, wat zou dat dan zijn?
Anna: Hmm… Misschien meer op vakantie gaan? Ik ben eigenlijk wel vrij tevreden met mijn leven. Ik zou het echt, echt, echt niet weten!
Paula: Moeilijke vraag! Ik ben best blij met hoe mijn leven nu is. Soms zou ik wel willen dat ik meer geld had om bijvoorbeeld op vakantie te gaan en duurdere beautyproducten te kopen. Dus als ik dat kon veranderen, heel graag! 😉 Maar ik vind het vooral belangrijk dat ik goed in mijn vel zit en dat mijn familie gezond is!

Als je deze tag wilt overnemen mag dat natuurlijk! Leen de vragen die wij hebben beantwoord, dat lijkt ons leuk om te zien. Eva heeft deze vragen trouwens bedacht! 🙂

One thought on “TAG: Liebster Award!

  1. Pingback: Anna & Paula beantwoorden al jouw vragen | Chapter 2

Geef een reactie

