Fashion: Felgekleurde Sneakers

Elke keer als ik een fashionblog bezoek zie ik het weer langs komen: sneakers. Waar normaal op de foto een paar hakken zouden staan, draagt menig fashionblogger nu een comfi sneaker. Ik vind het een toffe trend, en ik hoop jullie ook. Hakken zijn mooi maar sneakers zijn mooi en comfortabel. Reden genoeg om voor de sneaker te gaan en het paar hakken in je kast te laten staan.

nikecolour
(foto: fashionisaparty.com)


(foto: songofstyle.com)

Een vleugje van een felle kleur aan de onderkant van je sneaker kan ook.


(foto: lovelybylucy.com)

Mintgroene Allstars

Flyknit Air max (via http://www.girlscene.nl), ze kosten 250 euro. Oops!


(foto: stylescrapbook.com)

Ik weet het nooit zo goed met Nike Air Max en vind het vaak lelijk staan bij als meisjes het dragen. Toch staat het hier zo onwijs leuk dat ik bijna neig om ook zulke sneakers te kopen. Zo mooi! Ik vind de kleur roze of lichtoranje/peachy het mooiste.

(foto: hoardoftrends.com)

Knalroze Vans.


(Foto: coasttocoastcentral.com)

En knalgroen kan natuurlijk ook.

Until next time!

Geef een reactie

