Review: Clay Face Mask HEMA

Het is alweer een tijdje geleden, maar vandaag heb ik dan eindelijk weer een review voor jullie. Dit keer is het klei gezichtsmasker van HEMA aan de beurt. HEMA beauty heeft trouwens een nieuw jasje gekregen. Kijk snel hier om de veranderingen te bekijken. Ik vind de nieuwe stijl erg leuk geworden. HEMA is erg slim en gaat volgens mij goed met de tijd mee. Eerst kreeg de make-up een make-over en nu volgt de gezichtsverzorging. 

Maar goed, terug naar het gezichtsmasker. Ik gebruik al heel lang de maskers van HEMA, maar ik werd er gek van om elke week opnieuw die dingen aan te schaffen. Ik gebruik namelijk het liefst 1 á 2 keer per week een gezichtsmasker. Toen ik deze tube masker voor 2,50 zag liggen, moest ik hem meenemen. Ik ben nog niet zo ver dat ik weet hoe lang je kunt doen met de tube, maar ik weet wel wat het resultaat is.

In de beschrijving belooft HEMA dat dit masker je huid super zacht maakt, en daarvan is absoluut niets gelogen. Ik denk dat dit masker nog erg lang favoriet zal blijven. Mijn huid is zacht, soepel, fris en voelt verzorgd. Ongeveer alles wat ik nodig heb dus. Het masker is makkelijk aan te brengen. De tube is ontzettend handig. Maskers uit zo’n zakje vind ik altijd zo onhandig. Dan komt alles eronder te zitten. Nu blijft alles lekker schoon en zit het masker uiteindelijk alleen op je gezicht, waar het hoort.

Nog een pluspunt: dit masker wordt niet hard. De meeste kleimaskers worden hard en brokkelen dan langzaam van je gezicht af. Ontzettend irritant. Dit masker daarentegen trekt goed in je huid en de laatste restjes zijn er makkelijk af te wassen. Een klein dingetje: zorg ervoor dat je het masker er op tijd afwast. Wanneer je hem te lang laat zitten, kan je huid wat geïrriteerd raken. Ik had het masker er de eerste keer iets te lang op laten zitten en dat leverde wat rode vlekken op.

Extra tip: breng flink wat dagcrème aan, nadat je het masker van je gezicht hebt gehaald. Op deze manier wordt je huid extra zacht.

Wat vinden jullie van de nieuwe HEMA beauty-lijn?

– Anna.

3 thoughts on “Review: Clay Face Mask HEMA

  1. Het klinkt als een erg fijn masker, ik houd ook altijd wel van maskertjes die niet hard worden, die zijn altijd zo makkelijk van je gezicht af te wassen! Misschien is het ook handig om de volgende keer een paar foto’s erbij te doen? Dan zien we ook meteen hoe het masker eruit zien!

Geef een reactie

