Catrice/Essence: nieuwe collecties!

De lente en de zomer zijn in aantocht, al lijkt het buiten nog steeds winter te zijn met de dit koude weer. Toch kijk ik alvast naar make-up collecties die uit komen in de komende maanden. Essence en Catrice bijvoorbeeld, vrolijke pastel kleuren en lieflijke doosjes met oogschaduw. Ik laat je zien naar de make-up ik uit kijk deze lente/zomer.

Essence


All about candies eyeshadow EUR 3,59

All about nude eyeshadow EUR 3,59

All about paradise eyeshadow EUR 3,59


All about sunrise eyeshadow EUR 3,59

Als eerste deze schattige oogschaduwpalettes van Essence. Ik ben nu al benieuwd of ze goed gepigmenteerd zijn en kan niet wachten om te gaan swatchen in de winkel. Vooral het ‘All about nude’-palette lijkt me prachtig. Ik hoop echt dat het mooi is gepigmenteerd, anders kan dit een enorme domper worden.


Get BIG! lashes volume curl mascara EUR 2,39, Maximum volume mascara EUR 2,89 & The lash curler – volume and curl mascara EUR 3,39

Nieuwe mascara’s, altijd praktisch natuurlijk. Ik vind de laatste mascara in het rijtje er vooral veelbelovend uitzien. 


Colourflash volume mascara 02 Miss Sue blue, 04 Miss Louise Turquoise, 01 Miss Early Greenbirdy, 05 Miss Lila Deleila & 03 Miss Mary Berry EUR 2,99

Jaaaa-haaaa! Essence brengt ook gekleurde mascara’s in het schap, zo leuk. Ik heb zelf een donkerblauwe mascara van Yves Rocher, met bijzondere gelegenheden staat dat zo leuk. Ik moet gewoon durven omdat ook overdag te dragen, want het is awesome. Vooral de mint- en roze kleur lijken me wel wat.


Big bright eyes jumbo pencil EUR 1,99

Highlighter, ik gebruik het zelf eigenlijk niet maar hoor altijd lovende woorden over de highlighterpen van Catrice. Wie weet is deze net zo goed. Het potlood ziet er ook vrij dik uit, dus ik ben benieuwd of het nauwkeurig genoeg kan aanbrengen in bijvoorbeeld mijn binnenste ooghoek.


Blush up! 10 Heat wave! EUR 3,59

Do I need to say more? Deze blush straalt gewoon een en al zomer uit. Door de kleuren oogt het als een cocktail die je drinkt op een tropisch strand. Aaah, deze wil ik echt hoor!


Mattifying compact powder EUR 2,89

Deze poeder lijkt een soort mix te zijn van een normale compact powder en een wit gekleurde gezichtspoeder. Mooi doosje in ieder geval, dus wie weet belooft dit veel goeds.

All-in-one CC-cream clear & correct SPF30 EUR 3,99

En er komt een CC-cream van Essence! Ik ben geen fan van de foundations van Essence omdat ze vrij oranje overkomen op mijn huid, maar wie weet doen ze een stap in de goede richting met deze CC-cream. Hopen dat het worteleffect hier uit blijft dus, haha. Een oranje gezicht is nou niet echt zo charmant, tenzij je op een wortel wilt lijken natuurlijk. 😉 


Colour & go 179 Roller coaster, 180 It’s raining men & 181 Once upon a time EUR 1,69
Uiteraard ben ik fan van alle nagellakcollecties die uitkomen dit jaar. Kijk hoe tof deze metallicnagellakjes zijn. Vooral links en rechts (hallo, koper!) vind ik nu al geweldig. Oh ja, let op: na deze nagellakjes wordt het voor nagellakliefhebbers zoals mij helemaal kwijlen.
Colour & go 182 Hello Rosy & 183 Be my lucky star EUR 1,69

Jaaa! Liquid Sand lakjes met een glittertje er door. Go essence, dit zijn de nagellakjes die ik wil hebben.


Effect nail polish Pixie dust, Baby you’re a firework & Glitz and glam EUR 1,99
Wauw, gewoon wauw.


Effect nail polish Skyfall, Party in a bottle & Blue-jeaned EUR 1,99

Effect nail polish Heart explosion, Hey mister sandman & Glitterbomb EUR 1,99

Party crasher, Bejeweld & Lasershow EUR 1,99

Flash power & Jewels in the pool EUR 1,99
Oh my gawd. Ik wil echt al deze nagellakjes hebben, zo mooi!
Nieuwe producten in het “extra” schap (alleen bij de grotere filialen van het Kruidvat) 


Nail Candies EUR 1,89 (Een kleurtje met verzorging voor je nagels in een)

Nail art special effect topper EUR 1,89WAAAA! Die linker! 😀


Nail art effect nails EUR 1,99

Catrice



Long lasting eye pencil waterproof 090 Petrol and the wolf & 100 Pearly bird EUR 2,39


Eyebrow lifter EUR 3,39


Glamour doll curl & volume mascara EUR 3,99

De mascara van Essence zag er al leuk uit, maar hier ben ik ook benieuwd naar. Ik gebruik wel vaker mascara’s met een gebogen borsteltje en dat bevalt me tot nu toe prima. Wie weet is deze net zo fijn.


Lash couture classical volume lashes EUR 3,99


Crushed crystals 01 Royal Redding, 02 Plumdog millionaire & 03 Shooting star EUR 3,39

Een en al kwijlen wederom. Wat een prachtige lakjes, net als Essence. 

Crushed crystals 04 Oyster and champagne, 05 Stardust & 06 Call me princess EUR 3,39

Voor de zomer vind ik deze enorm mooi! Een beetje shimmer zodat je nagels stralen in de zon.

Ultimate nail lacquer 46 Berry potter and Plumbedore, 47 Orango Bloom & 48 Emerald Bay EUR 2,99

Er komen ook holografische lakjes bij. Hopelijk heeft het ook echt zo’n mooi effect, want ik heb niet een goede ervaring met holografische- en metaliclakjes. 😉 

Ultimate nail lacquer 49 Keep pool, 50 Glitterazzi & 51 I’m so anude EUR 2,99

Kobaltblauw en zacht roze. Heel tof, ook om te combineren met elkaar. Beetje glitter op je ringvinger als statementnail. Perfect.


Lip Colour 300 Kiss me if you can & 310 Red my lips EUR 3,99

Lip colour 320 Kiss kiss hibiscus & 330 The lips are on fire EUR 3,99

Lip colour 340 Berry Bradshaw EUR 3,99

Ik ben zoals veel beautybloggers fan van de lipsticks van Catrice. Goed gepigmenteerd wat zorgt voor een kleurexplosie op je lippen. Ik snap de donkere tinten niet helemaal aangezien het bijna zomer is, maar voor het najaar is het zeker tof. De middelste rij past wel bij het voorjaar. Een soort roze/koraalachtige kleur en oranje.


Made to stay smoothing lip polish 010 Rosewood if she could, 020 Jen and Berry’s & 030 Strawberry’s secret EUR 4,99

Made to stay smoothing lip polish 040 Let’s red loud!, 050 Megan Fuchsia & 060 Mission PinkpossibleEUR 4,99

En dat was het alweer! Ik vraag me af waar jullie naar uit kijken! 🙂 Alle collecties liggen zo snel mogelijk in de schappen. Sommige producten heb ik al gespot.

Until next time,
Paula.

One thought on “Catrice/Essence: nieuwe collecties!

Geef een reactie

