Review: Hema Destressing Douchefoam

Douchefoams van Rituals kosten kapitalen. Niet echt handig voor een student zoals mij, dus was ik op zoek naar een goedkoper alternatief. Bij de Action hebben ze al douchefoams voor drie euro, maar nu ook bij de Hema. Voor 3,95 krijg je een douchefoam die ook nog eens helpt tegen stress. Klinkt ideaal.

20140131_151446

Destressing Foaming Shower Gel is de gehele naam van de douchefoam. Ik zag de douchefoam al eerder ergens op een blog (volgens mij bij Cynthia van Miss Lipgloss maar dat weet ik niet meer zeker?) of op Instagram en besloot volgende keer bij de Hema deze ook mee te nemen. En zo gebeurde het dat deze douchefoam in mijn bezit kwam.

De luxe ogende douchefoam heeft een donkerpaarse verpakking en ziet er keurig netjes uit. Bijna net als die van Rituals. Het is bedoeld om deze te gebruiken voor het slapengaan. Ook ideaal als je een dag geleerd hebt voor je tentamen of als je moe bent van school. Lekker douchen met deze foam en je voelt je weer herboren.

20140131_151453

Nu vraag  je je natuurlijk af, wat voor geur heeft deze foam? Ik rook eerst maar kon niet ontdekken wat voor geur het precies was. Dus ik drukte op het knopje waardoor de bol schuim naar buiten komt. Volgens mij iets te hard, want de hele foam vloog door de kamer. En ik overdrijf niet eens. Maar goed, uiteindelijk vond ik op de achterkant de ingrediënten, namelijk ylang-ylang, vijg en geranium. Best een aparte combinatie, maar je wordt er meteen slaperig van. Fijn dus, als je gaat douchen en dan gaat slapen.

Douchefoam Hema – 3,95
(er is ook een bodybutter in dezelfde destressinglijn)

Geef een reactie

