Grammy’s 2014: De outfits

De Golden Globes zijn net achter de rug, tijd voor de Grammy’s in Amerika. Een van de belangrijkste prijsuitreikingen, want het gaat ten slotte om muziek. Er worden onder andere awards uitgereikt aan artiesten die het beste nummer van het afgelopen jaar hebben geschreven, beste nieuwkomer en beste album. Veel belangrijke prijzen dus, wat betekent dat er ook veel sterren rondlopen op de rode loper. Ik show je de looks die ik het mooist of het lelijkst vind.

Deze jurk van Rita Ora behoort tot mijn favorieten. Ze gaat met de trends mee, namelijk metallic. Door deze trend lijk je al snel dik, maar bij haar valt het hartstikke mee. Rita kan het prima hebben en she’s rocking the red carpet.

Dit is een jurk waarvan ik denk: waarom!? Beyonce kan er veel mooier uitzien en ik vind dat ze met deze jurk echt de plank mis slaat. Ja, kant en cut outs (stukken lichaam die als het ware uitgesneden zijn uit een kledingstuk) zijn in de mode, maar zo vindt ik het echt te veel van het goede. Te veel kant en teveel lichaam. Dat kan beter Miss B.

Deze guys, Ryan Lewis en Macklemore zien er wel heel tof uit! Hoewel ik de schoenkeuze van Ben (rechts) niet helemaal snap ziet het er voor de rest picobello uit. Geen standaard zwart pak, maar eens iets anders. Ze laten zien dat het zo ook hartstikke chique kan staan. Vooral het pied-de-poule pak van Ryan Lewis(rechts) is leuk met dit patroon! 🙂

Strak in het pak is niet voor iedereen weggelegd, zo blijkt. Bij Ryan Lewis en Macklemore staat het prachtig, maar Madonna. Tja, wat moet ik daar nou over zeggen? Een foute Michael Jackson immitatie die de queen of pop beter niet had kunnen doen. Volgende keer zie ik haar liever in een mooie jurk. Want ze kan er heus wel mooi uit zien.

Ja, dat het over muziek gaat bij de Grammy’s weet iedereen wel. Katy Perry neemt het hier nogal te letterlijk met allemaal muzieknootjes op haar witte jurk. Jammer, want de witte jurk maakt haar nog veel bleker. Wat mij betreft kon ze beter een strakke galajurk aantrekken in een vrolijkere kleur, zo komt ze zelf ook beter uit.. nu valt ze haast weg in de jurk.

Gelukkig zijn er ook sterren die wel weten hoe ze er uit moeten zien op de rode loper van de awardshow. Taylor Swift bijvoorbeeld, mooie goudkleurige jurk met bijpassende oorbellen. Haar make-up houdt ze neutraal zodat omdat haar jurk al genoeg opvalt. De kleur goud is warm en past bij haar blonde haren. En hoewel er ook zilveren details op de gouden jurk zitten vind ik het echt heel mooi staan. Goud en zilver mixen is vaak een riskante mix, maar hier kan het best! Pretty Taylor.

Until next time,
Paula.

One thought on “Grammy’s 2014: De outfits

Geef een reactie

