Foodspiration!

Als ik plaatjes van eten zie op Tumblr krijg ik spontaan honger. Vooral bij plaatjes met mooie versierde cupcakes, gesmolten chocolade.. (ik krijg al honger als ik het schrijf!). Maar ik hou ook van gezond eten, begrijp me niet verkeerd. Schalen met alle soorten fruit, ovenschalen met allerlei soorten groenten.. je kent het wel. Ik wil zulke dingen meer zelf gaan maken. Een bak fruit maken is niet zo moeilijk, maar andere recepten vaak wel. Omdat ik dit vaker wil gaan maken  dacht ik: tijd voor plaatjes van eten. Foodspiration. Kijk mee en be inspired.

En niet te vergeten.. overnight oats! ❤

Until next time,
Paula.

Geef een reactie

