Review: Milka Bubbly & Milka Confetti

Chocolade in alle soorten, maten, smaken en kleuren.. ik vind het allemaal pri-ma. Ik hou er van om chocolade te eten en om nieuwe chocolade uit te proberen. Zo kwam ik ook bij deze chocoladerepen terecht van Milka. Nieuwe smaken nog wel. (In Nederland dan!) Wat mij betreft het proberen waard. 

Milka (6)

Milka (5)

De naam is al vrij logisch: Milka Bubbly. Je verwacht dus bubbels en die krijg je ook. Het smaakt precies als de chocolade van Bros, misschien nog wel iets lekkerder en romiger. Het is verder ook heel luchtig.

Milka (1)

Hier boven dus de ‘bubbles’. Ik had niet verwacht dat de reep er zo uit zou zien, maar het is weer eens iets anders! Wel wat lastig om af te breken maar met een mes kom je al een heel eind qua afsnijden.

En nog even een andere guilty pleasure: de Bubbly-repen zijn er ook met witte vulling of met caramel vulling! De Bubbly met witte vulling heb ik nog niet gespot in Nederland, maar bij Kruidvat ligt momenteel de Bubbly Caramel in de schappen. Wie weet komt daar ook nog een review over! 😉

Milka (4)

Dan Milka Confetti! Ik was even versteld toen ik deze reep vond in de supermarkt. Ik bedoel maar: chocolade met smarties er in. Dat kon niet anders dan heel goed smaken toch? En dat bleek ook zo te zijn. Njum! Deze is minder luchtig dan de Bubbly maar wat mij betreft ook net zo lekker. De chocolade overheerst niet te veel en er zitten ook niet te veel smarties in. Meestal een, twee en soms drie per stukje chocolade. Zo wordt je er dus ook niet heel snel misselijk door! 😉

Milka (3)

Hier zie je dus de stukjes smarties zitten in de reep wat een heel leuk effect geeft vind ik. De repen zijn overigens te koop voor 0,99 cent. Zeker het proberen waard! 🙂

Paula

Geef een reactie

