Tea tree toner tabs van LUSH

Tea Tree Toner Tab

Al een hele tijd geleden namen mijn zusje en moeder een heleboel heerlijke Lush-producten mee uit Brescia, Italië. Vandaag vertel ik jullie over de tea tree toner tabs, te zien op het plaatje hierboven. Ze zijn geweldig!

Deze tabletten zijn bedoeld om te stomen. Dit is zo ongeveer de goedkoopste gezichtsbehandeling die je je kunt bedenken. Je kookt water en gaat er met je hoofd boven hangen… Deze tabletten voegen net dat beetje extra toe. Je legt ze in het water, wacht tot ze zijn opgelost en voila! Welkom, super zachte huid.

2013-10-13 18.06.38

2013-10-13 18.06.45

2013-10-13 18.09.22

Je kan het behoorlijk benauwd krijgen, maar toch is dit een geweldige aanrader. Het is een goed moment om even te ontspannen. Ik gebruikte het bijvoorbeeld als pauze tussen het studeren door. Je kunt even helemaal tot rust komen en tegelijkertijd doet je huid dat ook. Na het stomen, kun je je gezicht nog verwennen met een heerlijk gezichtsmasker.

2013-10-13 18.07.26

2013-10-13 18.07.42

2013-10-13 18.20.36

Op de foto’s hierboven zie je twee gezichtsmaskers. Een chocolademasker en een masker met – ik denk – amandelen en kaneel. Maar dit weet ik eerlijk gezegd niet zeker. Wat ik wel weet is dat je huid hier nóg zachter van wordt. Dit is echt een wondermiddeltje. Ik houd van LUSH. Je hebt er maar heel weinig van nodig om je hele gezicht mee in te smeren. Je houdt dus veel over en je kunt vaker doen met één portie, omdat de substantie in handige bewaarpotjes zit. Ideaal. Ik zal deze producten zeker aanraden. Je kunt ze bestellen op lush.nl.

O ja, en als je klaar bent met stomen, kun je het water bewaren in een handig sprayflesje. Dan kun je het nog hergebruiken als gezichtstoner.

Veel liefs,

-Anna.

Geef een reactie

