Inspiratie: interieur

Het weekend is inmiddels alweer bijna voorbij, maar toch heb ik nog net op de valreep een inspiratie-artikel voor jullie. Ik vind het ontzettend leuk om na te denken over de inrichting van mijn toekomstige huis (niet dat ik er al een heb hoor). Zo af en toe denk ik zelf briljante ingevingen te hebben, maar dit heeft tot nu toe nog niet tot iets geweldigs geleidt. Desalniettemin blijft plaatjes kijken natuurlijk hartstikke leuk. Zelf zal ik nooit ontwerper worden en ik word waarschijnlijk ook niet zo rijk dat ik mijn kamer vol kan zetten met prachtig, exclusief design. Toch blijf ik dromen en inrichten, want naast dat het leuk is om plaatjes te kijken, is het ook gewoon een perfect (ontspannend) tijdverdrijf voor tussen het schoolwerk door.

gasoline:

following back until i find a tumblr gf

Bij het selecteren van de foto’s heb ik me steeds de vraag gesteld: ‘zal ik hier willen wonen, of niet?’ De foto’s waar ik ‘ja’ op zei, zie je hierboven. Je ziet dat ik een duidelijke voorliefde heb voor bedden en ook dat mijn stijl nogal uiteen loopt. Misschien weet ik er ook gewoon te weinig van af om echt een oordeel te vellen. Toch hoop ik dat jullie net als ik blij werden van deze foto’s. En neem ook absoluut even een kijkje hier.

Tot volgende week 🙂

– Anna.

Geef een reactie

