Mijn favoriete… shampoo en conditioner!

Als ik in de schappen kijk bij de drogist weet ik nooit zo goed welke shampoo ik moet kopen. Er is ook zoveel keus tussen allerlei merken. Een hele opgave dus om een goede shampoo te vinden. Ik gebruikte eerst onder andere shampoo’s van Syoss en Yves Rocher, maar nu ik Aussie gebruik ben ik om. Ik heb de shampoo gekregen, en dat was maar goed ook: anders had ik hem nooit ontdekt! Lees mee.

Aussie (1)

Ik kreeg eigenlijk eerst de conditioner. Toen die op was nam kocht ik een nieuw exemplaar en deed ik daar ook de shampoo bij. Want, als de conditioner al fijn was.. dan was de shampoo al helemaal geweldig. En ja, dat was het geval.

Aussie (4)

De Aussie Frizz Miracle Shampoo is het eerste product dat ik jullie laat zien. Het is een shampoo die er voor zorgt dat pluizig haar mooi wordt en onder controle wordt gehouden. Mooie praatje denk je misschien, maar na het wassen van mijn haar – en de dagen daarna – zat mijn haar echt prachtig. Geen pluizig haar meer! Ik kan bijna met zekerheid zeggen dat dit mijn favoriete shampoo aller tijden is. In ieder geval tot nu toe!

Aussie (5)

De shampoo en de conditioner zijn overigens allebei blauw van binnen. Dat komt omdat er een Australian Bluegum Leaves Extract aan is toegevoegd. Makkelijker gezegt: de shampoo ruikt echt heel sterk naar blueberries. Een soort bosbessen geur maar toch net een tikje anders. Daarnaast hebben ze een handige dop die je open klikt. Het is een soort pompje, als je de fles indrukt komt de shampoo er uit. Ideaal. En het laatste beetje haal je er gewoon uit door de hele dop open te draaien, want dat kan ook gewoon. :’)

Aussie (3)

Tenslotte de conditioner. Ik gebruikte voorheen mijn Syoss Shampoo (De Glossy variant) en deed daarna alleen conditioner op de puntjes van mijn haar. Nu gebruik ik eerst de Aussie Shampoo en daarna de Aussie Frizz Miracle Conditioner op de puntjes. Dat helpt bij mij beter heb ik gemerkt, anders wordt mijn haar nogal vet van de bovenkant. De shampoo voldoet daar dus wel.

Aussie Frizz Miracle Shampoo –  7,11 (bij Kruidvat en Etos)
Aussie Friss Miracle Conditioner – 7,11

Tot zo ver mijn favoriete shampoo en conditioner. Vinden jullie het leuk om nog eens een ‘mijn favoriete…’ te lezen? Reageer dan hieronder! 🙂

Paula

One thought on “Mijn favoriete… shampoo en conditioner!

Geef een reactie

