Review: H&M Volume Mascara

Het is al een hele tijd geleden dat ik schreef op We Call It Beauty, Tijd voor verandering dus,
en.. tijd voor een review! Let’s go.

headerrr

Mascara. Als je een beetje fan bent van beauty kan je gewoon echt niet meer zonder. Elke dag
een beetje mascara op je wimpers zorgt gewoon voor dat beetje extra. Je ogen komen veel mooier uit,
je ziet er beter uit en je voelt je daardoor ook beter. Reden genoeg voor een review over mascara
dacht ik. Lees mee wat ik vind van deze Volume Mascara van H&M!

DSC01050

Allereerst de verpakking, die viel me meteen op. Ik vind het extra leuk dat ‘ie in een doosje zit,
en niet gewoon los wordt verkocht. Dat geeft toch een luxere uitstraling, net zoals mascara’s van duurdere
merken zoals M.A.C. is dit best wel chique. Het lettertype dat  H&M  gebruikt vind ik ook altijd heel tof gekozen,
net zoals de vormgeving: het oog op de verpakking is looking good!

DSC01052

Zo ziet de mascara eruit als ‘ie uit de verpakking komt: met hetzelfde type letters als op de verpakking. Tof!

DSC01055

Hier zie je het borsteltje, een vrij brede borstel net zoals de mascara zelf overigens. Ik ben meestal van de
subtielere borsteltjes omdat ik nogal snel uitschiet anders, maar deze werkt best wel fijn. Nu het effect
van de mascara zelf nog..

eyes

Links: zonder mascara, Rechts: met de Volume Mascara van H&M

Wow! Het effect vond ik best wel verrassend. Het is niet dat de mascara meteen opvalt, maar op de foto komt het effect wel beter over. Mijn wimpers reiken bijna tot mijn wenkbrauwen dus wat dat betreft een goede mascara. (Ik heb trouwens geen mascara op mijn onderwimpers gedaan, dat vind ik persoonlijk niet zo mooi) Klontjes merkte ik bij het eerste gebruik ook niet. Ik ben dus best te spreken over deze mascara. Voor €2,95 zou ik ‘m zeker niet laten liggen. Prima prijsje voor dit resultaat.

– Paula

3 thoughts on “Review: H&M Volume Mascara

  1. Hoi ik heb hem ook gehaald na je review te hebben gelezen. Leek me super leuk want dan hoef je tenminste niet 10 keer met je mascara kwast over je wimpers te gaan voor er een beetje effect vanaf komt. Maar wat mij opviel is dat hij heel erg nat is( Heb ik trouwens ook met de mascara van de Primark. Dat is waarschijnelijk wel veel slechtere kwalitijt maar gewoon als vergelijking eventjes). Nouja, dat is natuurlijk logisch, maar gewoon iets te. En dat het best wel kleverig voelt aan je wimpers. Heb jij dat ook? Of doe ik iets fout?

Geef een reactie

