Inspiratie: Parijs

Het is weer weekend en dat betekent dat het weer tijd is voor een inspiratie-artikel. Dit keer met als thema: Parijs. Waarom? Omdat simpelweg iedereen van Parijs houdt. En als je dat niet doet, ga er dan vooral even heen. Je zult meteen verliefd worden op deze magische stad. Zet mij neer in Parijs en ik ben gelukkig, no matter what. Parijs is gewoon prachtig en vooral betoverend. In Parijs is alles eigenlijk mooi.

tumblr_mtdinjJ2Mm1siubvgo1_500

tumblr_mrslzmSj0p1s0ed14o1_500

SAMSUNG CAMERA PICTURES

tumblr_mq3dvkTotR1qji0sxo1_500

tumblr_mq1j6nw7Y21s30vffo1_500

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

De eerste vijf foto’s heb ik van Tumblr geplukt – deze site is gewoon geweldig als het op inspiratie aankomt. De andere foto’s zijn van mijn eigen vakantie afgelopen zomer. Ik hoop dat jullie ervan hebben genoten en als je op de foto’s klikt, zie je zo ook wat groter (en dus beter).

Paris is always a good idea!

– Anna.

Geef een reactie

