Review: Catrice Photo Finish Foundation

2013-09-22 13.36.58

Vandaag heb ik voor jullie een review van deze Catrice foundation. De Photo Finish foundation die volgens de verpakking 18 uur blijft zitten. Deze foundation zit vast in de collectie en is er al een tijdje. Ik heb hem nu zelf sinds een week of twee. Ik ben erg tevreden over, maar of ‘ie nou echt 18 uur blijft zitten? Ik denk het niet.

2013-09-22 13.25.37

Dit is mijn gezicht zonder foundation. Ik heb hier wel mascara op.

2013-09-22 13.27.00

2013-09-22 13.28.33

De foundation op mijn hand. Hij is vrij vloeibaar, maar dit vind ik wel fijn. Je kunt hem aanbrengen als een crème.

2013-09-22 13.31.07

Hier heb ik de foundation uitgesmeerd over mijn hand, je ziet het misschien niet heel veel op deze foto, maar de foundation egaliseert de huid echt heel mooi. En hij blijft heel natuurlijk. Het wordt geen vieze plak.

 2013-09-22 13.31.37

Hier een foto van mijn gezicht mét foundation. Je ziet dat mijn huid al heel wat egaler is dan op de eerdere foto. Ik hier verder nog steeds alleen maar mascara op.

2013-09-22 13.37.44

Ik zelf heb nummer 010 Sand beige. Dit is de lichtste kleur, maar mijn huid is dan ook van zichzelf al erg licht. Ik moet soms wel een beetje oppassen dat mijn huid niet nóg bleker wordt. Dit is namelijk ook weleens gebeurd.

2013-09-22 13.37.58

De foundation zit in een mooie matte, doorzichtige flacon met een handig pompje.

Over het algemeen ben ik erg tevreden over deze foundation. Hij doet niet helemaal wat ‘ie belooft – hij blijft namelijk echt geen 18 uur zitten – maar hij blijft zeker een hele tijd zitten. Deze foundation past goed bij mijn huid en egaliseert goed. Voordat ik deze foundation had, gebruikte ik eigenlijk nooit foundation. Ik had er alleen nog maar slechte ervaringen mee gehad. En nu ben ik helemaal teruggekomen op deze mening. Als je foundation goed gebruikt, kan het echt heel veel voor je doen. Je moet wel echt een kleur hebben die goed bij jouw huid past en nooit teveel gebruiken. Goed uitsmeren en… een leuke tip: check je make-uplook in verschillende spiegels op verschillende kamers. Nergens is het licht hetzelfde en wanneer je alleen ‘badkamerlicht’ gebruikt, heb je soms geen goed beeld van hoe je gezicht er uitziet. Ik loop ook altijd nog even naar een spiegel zonder kunstlicht. Dan zie ik mezelf even in het daglicht en soms zie je dan dat je make-up er heel anders uitziet dan je eigenlijk dacht.

Love.

– Anna.

Geef een reactie

