Put a bow on your fingers!

Beyoncé zong eerder in het liedje ‘Single Ladies’: ”If you like it then you should have put a ring on it”. Ik zeg, doe een strik om je vingers. Dat staat veel leuker! 😉 Lees mee.

Bijou Brigitte (3)

De ring met de rode strik, ook wel de ‘Red Bow’-ring zoals ik hem nu even noem is echt heel schattig. Sowieso maken strikjes op kleding je kleding vaak liefelijker. Maar deze ring is wel het toppunt van cuteness. Ik kocht deze bij Bijou Brigitte.

Bijou Brigitte (2)

Aangezien ik vingers heb die echt ieniemiene zijn paste ik de eerste ring niet eens in de winkel. (Waarschijnlijk was dat ook formaatje XXL) Maar gelukkig waren er meer formaten. Ik gok dat dit de kleinste ring is, maar deze paste ik wel. Je kunt ‘m door middel van de ijzeren schuifjes aan de onderkant ook nog iets verstelen zodat de ring nog beter om je vinger past. Ideaal voor mensen met kleine vingers zoals ik. 😉

Bijou Brigitte (4)

Jaa! Hij was maar €2,95 bij Bijou Brigitte. Dat is natuurlijk extra fijn.  Maar de ring sprak me niet alleen aan vanwege de overdosis schattigheid, ook de kleur speelde mee. Ik vind rood een hele mooie kleur. Hij is redelijk fel van kleur zodat de ring mooi afsteekt bij simpele kleding. Een echte eyecatcher dus. (Ook in combinatie met felle nagellak super leuk!). Ik ben benieuwd wat jullie hier van vinden.

Ring – €2,95, Bijou Brigitte (ook online te koop in hun webshop)

– Paula

Geef een reactie

