Festivalshopping

Het festivalseizoen is inmiddels al een tijdje bezig en daarom vond ik het tijd worden om er een artikeltje over te schrijven. Ik had dit al veel eerder in gedachten, maar pas nu was er plek over in de planning (moet je nagaan hoeveel andere artikelen er nog komen/in de planning staan!).

Ik ben zelf een ontzettende festival-fan, al ga ik er in praktijk nauwelijks heen. Dit komt meestal door een gebrek aan geld. Desalniettemin blijft de kleding die op festivals wordt gedragen geweldig. Daarom ga ik in dit artikel wat items met jullie delen die ik vond op verschillende sites.

hmprod (2)

19-mid-rif

Ik begin met deze twee outfits. Je hebt ze al eens voorbij zien komen in een ander artikel over het middenrifje. Beide looks zijn ideaal voor een zomers dagje festivals bezoeken. Waarschijnlijk zal ik zelf de topjes combineren met een broek, omdat dit op een feestje net wat comfortabeler is. Bijvoorbeeld op deze manier:

hmprod (4)

Een simpele short met een leuke top voldoet dus al. Ik denk dat het vooral gaat om wat leuke accessoires die je look aankleden.

hmprod (5)

Denk aan het hoedje…

hmprod (6)

hmprod (7)

De zonnebril…

hmprod (8)

hmprod (9) hmprod (10)

En wat kleurrijke sieraden.

Maar wat ik nog het meeste mis in mijn eigen collectie is een mooi jasje. Ik heb zelf alleen blazers en lange jassen. Niet bepaald festivalproof dus. Hieronder een paar jasjes die ik ook wel aan mijn collectie zou willen toevoegen..

1255016507_2_1_3

hmprod (12)

hmprod (11)

 hmprod (14)

Lots of festivallove.

– Anna.

Geef een reactie

