Review: M.A.C. Lipstick ”Angel”

Eigenlijk is bij M.A.C. alles prachtig, maar deze lipstick steekt daar toch wel boven uit. Het is M.A.C. Angel, de lipstick die Kim Kardashian negen van de tien keer draagt. Maar ook Miley Cyrus en Selena Gomez dragen dit pareltje graag op hun lippen. En in dat rijtje van celebrity’s kan ik natuurlijk niet ontbreken! 😉

IMAG0644

 

Dit pareltje, deze engel. Ik heb bijna geen woorden voor deze prachtige lipstick. Deze ‘angel’ zorgt er voor dat ik echt in heaven ben. Maar, misschien denk je dat niet meteen als je deze lipstick ziet. Het lijkt een normale lipstick, maar je moet geen enkele lipstick op zijn uiterlijk beoordelen. Een boek beoordeel je ook niet op de kaft, maar op de inhoud. Dat geldt ook zeker voor deze lipstick.

IMAG0643IMAG0645

 

De roze kleur van de lipstick lijkt niet heel bijzonder, maar als deze kleur eenmaal op je lippen zit sta je versteld. Achter het normale uiterlijk schuilt een geheime kleur. Natuurlijk is het nog roze. Maar op je lippen is het opeens heel bijzonder, vooral door de shimmer die in de stick blijkt te zitten. Onverwacht, maar toch heel erg mooi. Óok smeert de lipstick heel goed uit, het dekt goed. Zelfs na een glas drinken blijft ‘ie nog zitten. Een prestatie op zich.

IMAG0646

 

Oke, misschien had ik de shimmer wel kunnen zien van te voren. ”Angel” valt namelijk in de categorie Frost Lipsticks. Dat houdt in dat het een koele tint is. Eigenlijk vooral een winterlipstick dus. Maar ik vind ‘m daar veel te mooi voor. Dat beetje shimmer kan ook best in de zomer!

IMAG0647

 

Zoals je al hebt gemerkt gedurende dit artikel ben ik verliefd op deze lipstick. Alles is prachtig.. echt alles.. behalve de prijs. Omdat de lipstick van het populaire merk M.A.C. is, is het ook redelijk prijzig. Voor deze lipstick betaalde ik bij Douglas namelijk 18,50. Je snapt dat ik niet de hele winkel leeg kon kopen. (Sorry, ik wilde dat ook heel graag.. maar ja! :)) Ondanks de prijs is het reden genoeg om te sparen voor jou favoriete M.A.C. lipstick. Want een ding weet ik zeker: dit is wel mijn eerste M.A.C.-lipstick, maar zeker niet mijn laatste!

M.A.C. is te koop bij de speciale M.A.C.-store in Amsterdam, bij de Douglas in Utrecht, Rotterdam en Groningen. Ook is het verkrijgbaar bij De Bijenkorf in verschillende steden en op Schiphol. En je kunt het online kopen op http://www.maccosmetics.nl

See u next time!

Paula

One thought on “Review: M.A.C. Lipstick ”Angel”

Geef een reactie

