Personal: Paula’s Lentefoto’s

Het is nog fris buiten tijdens het prille lenteweek van afgelopen week, maar af en toe voelt het al bijna aan als een echte lente. Lekker warm! De narcissen komen uit de grond, ik zie elke dag overal krokussen bloemen.. kortom: de lente laat niet meer lang op zich wachten en is al een beetje begonnen. Ik geniet met volle teugen van de zon, en ging afgelopen weekend lekker naar buiten om te skeeleren. Dat konden jullie al zien in mijn diary, maar lang niet alles. Ik maakte nog meer foto’s van deze mooie zondag 9 maart.

20140309_155315

20140309_155321

1394014482958
(Deze maakte ik eerder, maar voeg ik stiekem ook bij!) ;-)

1394376253374

1394120449973

1394122540872 1394376190010

Uit mijn Diary van dinsdag:

ZondagCollage1

Rechtsonder zie je mijn zusje, hihi! :)

ZondagCollage2

skeeleren

Dat waren al mijn kiekjes die ik gewoon maakte met mijn mobiel. Ik heb een Samsung Galaxy S4 met een goede en scherpe camera, vind ik zelf. Alle foto’s zijn trouwens onbewerkt, behalve de laatste foto omdat ik daar een Instagram-filter over heen heb gedaan. ;-) Hopelijk vonden jullie het leuk om te zien. Ik hou er van om mooie foto’s te maken, dus wie weet zie je nog eens zo’n artikel voorbij komen op We Call It Beauty.

Paula

Personal: Paula’s Lentefoto’s

Geef een reactie

